Boekhouding

Voor de verzorging van de administratie stelt u vaak de volgende vraag:

GA IK MIJN ADMINISTRATIE ZELF DOEN?

U kunt uw administratie zelf doen of uitbesteden. Beide vormen hebben voor- en nadelen.

Zelf doen:

  • Goedkoper.

  • Kans op fouten en dus extra werk voor uw accountant.

  • Op elk moment inzicht in uw eigen bedrijfsvoering.

  • Arbeids- en tijdsintensief.

Laten doen:

  • Duurder.

  • Geen kans op fouten.

  • Tijd overhouden voor uw bedrijf.

  • Op een professionele wijze periodiek inzicht in de cijfers.

Ook als u uw administratie zelf doet, is het verstandig om contact op te nemen met Cipres Accountancy.
Wij kunnen u helpen bij de opzet en inrichting van uw administratie, bij de keuze van het juiste boekhoudprogramma en over online mogelijkheden adviseren. Periodiek kunnen wij samen met u uw bedrijfsontwikkeling bekijken en tips geven.

Direct resultaat met Cipres Accountancy

Vraag advies aan!